marți, 7 septembrie 2010

I`m back again
Ok,vreau sa clarific doua lucruri: unu la mana nu sunt eu acea GGT care si ea este....(nu mai injur) si doi la mana titlul blogului meu este unic,iar acele fete s-au luat dupa mine.Blogul meu dateaza de peste un an si nu l-am folosit.
Acum,sa revenim la vicima cu numarul cinci!
~tobele~ aceasta este.....nimeni alta decat marea smardoaica si prietena tuturor victimelor,Silver.
Ce stim despre ea?
Pai in primul rand stie sa plagieze...a lot! mmmm:-?
Si ca tot suntem in cadrul acestei persoane/victime o sa discutam si despre proiectele pe care le-a facut 
"Forever young" din rezumat pare o persoana descurcareata,dar cand vezi intamplarile sunt atat de penibile.
Ok,skinn-urile de bloguri la tot ce are ea sunt...DPLORABILE.....
Mai,mai mai...Silver nu are stare si iata ca lucreaza cu indragita noastra Belly-Welly care am auzit-o vorbind porcos....
Mai mai,Belly-Welly te rog eu foarte frumos...daca vezi ca nu te sustine nimeni de ce incerci din rasputeri?
Oricum rusinik Silver ca ai fost fata rea si nu faci altceva decat sa te prostesti!:))
xoxo,WKAT:*

46 de comentarii:

  1. deci daca te-ai luat de silver, esti moarta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iara ai aparut fantoma? Doamne, fetito, dar ai probleme grave! Toata lumea te critica si zice ca trebuie sa te duci la spitalul 9 si tu continui! Cum s`a prostit Silver? Ea de bine, de rau, are un fic si are talent! Tu ce ai? Ai o reputatie de rahat! Asta ai! M`ai plictisit! Du`te la gradinit, ca esti retardata rau!

    RăspundețiȘtergere
  3. fututi mortii matii de analfututa!!!!!!!esti o plagiatoare!iauzi la tne ca ele sau luat dupa tne,ma lasi? esti o ratata! un gunoi,un nik. sa te rujez cu sperma pulii mele[imprumut]tie frika sami aprobii toate commurile?te pupa Crysuka

    RăspundețiȘtergere
  4. Faaaa curvo, cum iti permiti ma sa minti??Fututi prostia matii de javra ordinara, toti o sustin pe Belly-Welly tampito, du-te la psihiatru, curvooo, mai bine sti ce impuscatee frate!;) Pitipoanca ordinara!!Si blogul tau, NU E ORIGINAL, PLAGIATOAREOOOOOO!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii cat poti sa ma amuzi..... OMG =)) =)) Siii ia zii eu cand urmez?

    RăspundețiȘtergere
  6. da fetelor cred ca vorbiti cam urat si ati facut-o si pe ggt2 sa pacatuiasca amin!!!
    cum vad ca te deranjeaza ca se vorbeste urat(sau nu te deranjeaza ma rog)o sa incerc sa-ti zic frumos
    daca iti place sa barfesti perfect
    putina barfa nu strica
    dar totusi tu nu barfesti aici ci doar iti spui parerile jignind in stanga si in dreapta fara sa stii nimic
    daca tu chiar iti inchipui ca esti originala cu blogul asat te inseli rau de tooooot
    iar faptul ca te ascunzi inseamna ca ti-e frica(normaaaal si mie mi-ar fi frica daca as fi o ***** care se ia de toate scriitoarele de fanficuri,dar asta e placerea ta nu a mea)
    daca vrei sa spui adevarul incearca macar sa nu folosesti un limbaj de copil de 10 ani(pentru ca ori esti un copil de 10 ani ori esti o tipa tareeeeee frustrata pe care a parasit-o prietenul din cauza ca are IQ-ul prea mic sau ca este grasa mai stii?sau poate esti vreo tarancuta din nu stiu ce sat de la munte pe care nu a apucat sa urmeze scoala din cauza trebuia sa mulga caprele,deci in tot cazul ai o problema grava daca zici sa iti place sa barfesti si nici macar nu stii ce e aia barfa)
    raman la varianta pustoaicei de 10 ani deoarece am observat ca vocabularul tau e cam....hm...limitat?oare asa sa fie?sigur ca da!!!!!BINGO
    eu una nu am nicio problema cu faptul ca ai chef sa barfesti pe blog dar barfeste si nu jigni!si pastreaza-ti parerile personale pentru tine
    sunt doua lucruri total diferite si se pare ca ar trebui sa-ti explice cineva care este diferenta
    P.S.de ce nu iti place de ggt avand in vedere ca faceti aceleasi lucruri?

    RăspundețiȘtergere
  7. hey, sincer nu stiam de blogul tau decat de azi -rusinea mea- deci nu ma bag la plagiat ca habar n-am de cand dateaza oricare din bloguri... iar pe cele pe care le-ai atacat nu le cunosc deci nici aici nu am nici un drept sa comentez, dar o cunosc pe Silver si nu spun asta doar pentru ca o cunosc, dar ea avanseaza treptat la scris si eu zic ca asta e bine si sincer mie imi place cum se descurca... chiar imi place ficul ei desi nu cred ca am lasat comentariu la Forever Young, dar mrg, ma indoiesc ca asta te intereseaza pe tine... si apropo are 3 ficuri ca sa sti unde sa lovesti data viitoare...
    si inca un apropo vrei sa ,,barfesti`` foarte bine, dar crezi ca se poate fara sa jignesti si ma refer la jigniri patetice la care recurg si unii comentatori care isi spun ,,Anonim`` sau uni care au curajul sa arate cine sunt, dar nu am citit toate comentariile, dar serios, chiar credeti ca veti rani pe cineva facandu-l ,,tarfa`` sau trimitandu-l in toate directiile sau bagandu-va toate organele pe care sincer ma indoiesc ca unele chiar le aveti... :D daca tot incercati sa va atacati reciproc macar sa o faceti cu stil, daca ai comentari logice la adresa unei persoane atunci ceilalti probabil de vor numi ,,dura``, ,,rea``... mrg, dar macar atunci ar avea vreun sens ceea ce scri...
    A, si daca te intrebi cine naiba sunt? poti intra pe blogul meu si sa comentezi cat vrei pt ca nu voi sterge comentariile daca asta te incalzeste cu ceva :)
    P.S. Daca ai avut rabdare sa citesti aberatiile de mai sus si esti hotarata sa ma faci si pe mn victima, te implor fa-o cu stil si arunca-mi argumente nu pareri, daca-ti doresti sa ma renesti cu adevarat, pt ca parerile le poti baga undeva -ca sa abordez si eu vocabularul folosit pe aic-, dar argumentele mai greu
    P.P.S. Scz, am scris la genul feminin fara sa stiu daca esti fata sau nu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Pana in momentul asta am tacut din gura , dar acum chiar ca ai intrecut orice limita . Tu nici macar nu stii ce persoane minunate sunt fetele astea . De parca te-ar interesa . Inainte sa vorbesti macar incearca sa le cunostii macar , dar na cred ca imi racesc gura degeaba . La inceput nu vroiam sa fiu si eu implicata , dar cand am vazut ca s-a ajuns deja la a5a persoana mi-am dat seama ce fel de persoana esti . Nu credeam ca o sa dau vreodata de o persoana care poate sa judece o persoana fara ca macar sa o cunoasca .
    Asa ca inainte sa scrii ceva incearca sa afli ce fel de persoana e cea despre care scri .
    Probabil observi ca nu te-am injurat :)) Lucru ciudat la mine :)) Oricum poate iti dai seama de ce greseala faci .

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok, fetito vad ca nu te potolesti! Esti cea mai mare nesimtita pe care a cunoscut-o vreodata omenirea.
    Eu as opri difuzarea porcariei aleia de 'Gossip Girl' fiindca se pare ca are efecte mai putin benefice asupra mintilor tinere.
    Du-te de te cauta, fetito, fiindca problema ta e grava de tot! Fereasca Dumnezeu de asa ceva!
    Nu inteleg de ce naiba ai ales sa folosesti acest blog in scopuri mai putin folositoare. In loc să barfesc ca o cata ori l-as sterge ori as pune pe el lucruri folositoare. Tu nu te vezi cat de patetica esti? Tu chiar nu-ti dai seama ca dupa cateva zile doar, lumea se va plictisi si va da uitarii blogul tau.
    Esti doar o pustoaica rasfatata care vrea sa fie in centrul atentiei.
    Care este problema ta? Esti cumva geloasa ca nu ai talent ca si fetele pe care le-ai criticat?
    Eu zic sa te lasi de porcarii daca vrei sa nu mai ai probleme.
    Si de ce nu-ti dezvalui adevarata identitate? Asta da dovada ca esti o lasa nemernica, care se ascunde in spatele unui nume fals.
    Eu zic sa iesi la lumina si sa-ti ceri scuze fetelor criticate.
    XOXO WKAT:* (ca sa te citez pe tine, o mare clasica in viata)

    RăspundețiȘtergere
  10. de cat timp ziceai ca ai blogul? mincinoasa mai esti ia uite ce scrie aici Situaţia utilizatorului
    În Blogger din septembrie 2010

    RăspundețiȘtergere
  11. fai rapandula iar ai aparut????
    ce draq fai retardo nu ti-au ajuns injuraturile?? mai vrei???inca nu te simti vedeta pe deplin nu???
    auzi tu aia perfecta, ia arata-ne cu ce excelezi de te tot iei de fetele astea.
    fai sperietoare de ciori, ar trebui sa iti fie rusine de tine, dak ai ceva sa le spui fetelor despre felul in care scriu spune-le-o printr-un comentariu si exprima-te frumos
    respecta daca vrei sa fii repectata....dar una ca tine nu merita osteneala
    mama daca te-as avea in fata mea ti-as rupe capul de umeri ca se vede ca nu stii sa il folosesti
    zici ca ai un dovleac in loc de cap si tarate in loc de creier
    asa ca iti mai zic inca o data fetito du-te mama si fa ceva util omenirii, du-te si impusca-te
    aaaaa....chiar ma intreb cine va fi urmatoarea victima...chiar te rog sa fiu eu...caci atunci ai sa vezi adevarata mea fata...asa ca sper sa nu mai auzim de tine...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sti,imi doresc sa fiu urmatoarea victima.... Sa vad dak poti sa scri ceva despre mine.... In viata mea nu am fost criticata. Oricum nu poate nu o sa injur,dar nici nu o sa stau cu mainile in sani. Si nu m'ar deranja cu nimik,stiu k tu asta speri. Ei bine nu o sa'ti reuseasca cu niciuna dintre noi... Si sincer acum este varsta in care trebuie sa gandesti ceva mai matur,ok? Sa sti ca eu m'am maturizat singura si toata lumea imi zice ca sunt prea matura pentur varsta mea,dar totusi eu nu ajung sa fiu urata de atatea persoane cum esti tu,poate invidioasa... Acum cred ca stiu de ce critici atata lume.Esti invidioasa ca ele au curajul sa scrie ceva frumos,si ca ele incearca din rasputeri sa ne faca pe plac cu micute povestioare... Da...mai repede esti invidioasa pe ele.... Te rog nu mai judeca modul de scris al altora,pentru ca tu nici nu cred ca esti in stare sa scri o pagina de word(daca sti cum sunt alea) de fictiune,drama,comedie sau altceva interesant,sa sti ca necesita multa munca pentru asa ceva,iar fetele acelea se straduiesc si stiu cum este pentru ca si eu ma straduiesc sa scriu cat de cat pe placut cititorilor.
    Deci sa revenim,cum spuneam,MATURIZEAZA'TE!! Nu cred ca ai 10 ani dar nici mai mult de 14 ani. Vrei sa afli cati ani am? Eu am 14. Si gandesc destul de matur incat sa stiu k u nu ai ce face nimik mai bun decat sa ne jignesti,pe noi,scriitoarele.Poate nu suntem ca Eminescu,Ion Creanga,George Calinescu sau mai stiu eu ce scriitor,dar incercam,si muncim,si ne pierdem timpul nostru liber de joaca pentru asta. U crezi k o facem din obligatie? Nu! O facem din placere.Din nevoie,sau mai stiu eu ce.Nu conteaza ca mai ai mici greseli.Din greseli se invata.Si este de apreciat enorm ca noi,scriitoarele,ne straduim din rasputeri.
    Te astept cu urmatorul post,sper sa scri despre mine,sunt curioasa ce ai tu de zis fata de mine.
    Si inca ceva. Sa sti ca sunt multumita de ceea ce scriu si ceea ce fac. Pe scurt, sunt multumita de mine,fizic si psihic. Acum ma crezi increzuta? Nu m'as mira. Incearca sa gandesti cu creierasul tau,nu cu al altcuiva,pot sa pun pariu ca cineva te'a indemnat sa faci acest lucru.
    Uite linkul cu fanficul meu : http://cymezytta15.wordpress.com
    Si uite si linkul cu hi5 meu ca sa te poti benocla la mine;) http://iamsimplegirl.hi5.com
    Iti dau un sfat: Ia'o mai usurel cu posturile si jignirile inainte sa ajungi la spital cu milioane de blesteme din partea noastra.Nu este deloc bine ceea ce faci tu.
    Sa ma si semnez,presupun ca o sa fi putin uimita
    Mikyutza

    RăspundețiȘtergere
  13. As fi bucuroasa daka mi'ai da add si sa vb linistit si matur,bine?
    mikyutza_love16

    Mikyutza

    RăspundețiȘtergere
  14. i-ate si de mine:o3 si eu am facut un post special despre tine
    htpp://drumuliubirii.wordpress.com
    tu esti o plagiatoare sa stiii
    ma mir ca poti dormi noapte..asta daca ai cdonstiinta

    RăspundețiȘtergere
  15. Uh,asta e cea mai penibila scuza pe care am auzit-o vreodata.Nu l-ai folosit?blogul,ma refer.Te rog,sa lamurim o data si ptr.totdeauna,cati ani ai?Si soru-mea de 8 ani,scotea ceva mai bun.
    TU nu ai cum sa fi adevarata GGT,pentru ca nu esti capabila sa scri un post fara sa mananci o litera,sa nu mai vorbesc ca habar nu ai ce inseamna cuvantul critica.
    Parerea mea ramane in picioare,esti o mucoasa de 13,14,ani,adolescenta aproape femeie,sa nu uit,care pe final de vacanta se plictisea,si hai sa facem baza.
    Doar ca cea ce nu sti sau esti prea naiva ca sa realizezi,este ca te faci de un mare rahat.Serios?Tu esti chiar atat de oarba?Scri doar numele victimei si te dai in spectacol?Asta numesti tu critica?Du-teeee,ca pana si hartia igienica e de mai valoare ca tine.
    Si am atata dreptate incat te doare rau asta.
    Am scris com-uri si nu le-ai moderat,curajul,stima,etica,pana si demnitatea iti lipsesc.
    Daca ai fi adevarata GGT,ai modera fiecare comentariu indiferent de natura lui,si cat de grav e adevarul din el.
    Mi-e mila de parintii tai...sincer.
    Dar-ar Domnu sa nu ai frati,ca inca o monstra genetica ca tine,se va duce Romania in jos rau de tot.Vai de noi.Uite de aia suntem noi unde suntem.Din cauza prostilor ca tine.
    Si desi am vagul sentiment ca iar am scris degeaba,tot continui,poate creste putin orgoliul in tine,curajul(ma repet),maturitatea care pana la ora actuala iti lipsesc cu desarvarsire.
    Si...ca deja imi place sa fac pe criticul,abia astept sa vad ce-ti mai trc prin cap.
    Ma gandesc cand ai sa prinzi curaj cu adevarat?Nu ma astept sa moderezi com-ul.Esti mai degraba,o gaina speriata.
    Bafta,cu Dex-ul ala,citeste o carte,imbogateste-ti vocabularul,si da-te apoi drept GGT.

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci ,nu inteleg de ce vorbiti porcos,sunteti oameni ,dispuneti de ratiune. Cred ca si autoarea blogului poate ar trata aceste "barfe" sa le zicem , cu putin mai mult respect ,daca nu ati fi atat de vulgare in limbaj . Intr-un fel e si vina voastra pentru felul in care se comporta. asa Wkat?

    RăspundețiȘtergere
  17. Vai Dumnezeule mare.Lesin de ras:))))))))))
    Tu chiar nu te saturi?=))))))))))))))
    Si acum revenind....:))))))
    Eu una nu stiu prea multe despre Silver,dar stiu ca imi place "Forever young" si scrie chiar bine...dar tu,mai inculta cum esti...nu ai de cine sa te iei si critici numai persoanele care nu merita criticate.
    Bai Fato,dute ma si critica pe cine merita,critica-i pe aia care au povesti fara sens,care scriu 2 randuri la persoana I si alte 2 randuri la pesoana aIIIa si alte 3 randuri scrise din perspectiva autorului,sau pe aia care scriu cand la trecut cand la prezent cand la viitor si nu mai intelegi nimic din ce citesti.Aia chiar merita.Nu critica oameni cu tanet ale caror povesti sunt citite si sunt foarte bune.
    ohhh si daca ai de gand sa te iei si de mine....aa pai verifica prima data barfele care le auzi si apoi scrie;)
    Hai pa ca deja ma plictisesc....aberezi aiurea si te crezi mare si tare:)))))
    O sa inchei cu celebra mea replica.
    "Noi o sa facem misto de tine in continuare.Xoxo Livia".
    PS:Zii tu daca nu e amuzanta replica:))))=))))

    RăspundețiȘtergere
  18. deci.... bogul meu este aici!!! http://killmeee.wordpress.com/dale-noastre/pentru-wkat/ "draga" proasta si yoy NU exista cuvinte pentru o "fata" cica ...:)):)) se mai num fata o chestie ca ea? ahhh nu prea cred!! Esti cea/cel mai mare nesimtita de pe lumea asta rahata!! am un mesaj pt tn!! deci...TARFA care sufera in boala curvenie ....draga mea esti MOARTA!! ai inteles !! am aflat unde locuiesti!! maine la prima ora o sa strigi dupa ajutor ca sa te scoata cineva afara din Crisul repede!! AI INTELES?? sau esti prea proasta ca "creierul" ( daca o putem numi asa) tau nu poate intelege lucruri din astea marunte...yoy si ESTI IN CARTE RECORDURILOR!!! bv monstrule ai capatat numele :" Fiinta care nu stie nimica despre sentimente!!" si un alt titlu : " Cea mai mare tarfa care nu are ce face cu viata ei asa ca a decis sa se ieeie de alti " sper sami citesti mesajul!! Si as mai vrea ca sa postezi ultima ta postare despre mine!! AI INTELES?? sau tre sa ti scriu totul cu litere mari ca sa poti citi si tu cateva litere...? oricum anuntama!! SI EU VREAU SA FIU URMATOAREA " victima" cica:)):)) !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. pe bune aq...ai intrecut orice limita,geanina...poti macar sa incetezi?
    te`ai luat de prietenele tale...de ce continui?
    majoritatea dintre noi stim cine esti...de ce te mai ascunzi?

    RăspundețiȘtergere
  20. nu cred nimik din primul paragraf
    netul s-a umplut de tampite(si ma refer la tine) care vor atentie si nu stiu cum sa o capete
    daca sunt foarte putine persoane carora le plac ficurile tale, de ce sa te razbuni pe ceilalti si sa nu incerci ceva care sa le placa?
    si daca ar fi sa critic si eu ca tine, ar fi trebuit sa inveti in clasa I sa scrii, dar tu nu ai invatat nici pana int-a X-a

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce nu'mi postezi cometnariul?? Iti este teama ca poate te'am mai luminat nitel la creieras?? Posteaza comentariul meu. Sau nu ti'a placut? Sincera sa fiu daca mi'ar zice altcineva ce ti'am spus eu,as asculta si as incerca sa ms schimb.
    Posibil sa fi ocupata cu cautarile despre mine sau despre alte persoane.... mai bine lasa barfele deoparte ca o sa ai timp destul sa o faci mai incolo.ACUM I'A O CARTE SI CITESTE MAI BINE!!! Te ajuta sa'ti mai dezvolti mintea!!!
    Mikyutza

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) na ca am ras
    ma iei si pe mine?
    fai fetito protejeaza-ti neuronii si du-te la lectia de cei sapte ani de acasa,ca dupa cum vorbesti pe mess...ai nevoie;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci,mai fato,deja ai depasit orice limita a bunului-simt!Atat de disperata esti dupa atentie?Tu chiar nu te-ai saturat sa fii jignita?Eu una as intra in pamant de rusine!Cu Silver ce ai?Atat de tare te roade invidia?Si cum dracu indraznesti sa spui k Bell-Welly si Silver te-au plagiat1Te mai intreb un singur lucru:sigur ai toti neuronii acasa?Sau ti-au plecat cu sorcova?X(Deci,calm down,fetito,stai frumos in banca ta si inceteaza sa te mai iei de noi!Vezi-ti de papusile tale!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. pissi nu stiu cum sa-ti zic da am impresia ca tu esti defapt belly... si ca te ascuzi sub acest pseudonim *wkat*

    RăspundețiȘtergere
  25. *Blogul meu dateaza de peste un an si nu l-am folosit.*
    Defapt blogul tau dateaza din septembrie 2010. Asa ca iubire lasa vrajeala ca aia ii pentru copii mici si prosti.

    RăspundețiȘtergere
  26. :)) Bai fato , tie nu ti-au ajuns critcile kare ti s-au adus ?
    Deci tuh chiar nu incetezi sa ma uimeshti prin prostia tah , pe bune :))
    Uite , ka sa nu mai lngesk vb intra aici ( http://mariimariia.wordpress.com ) shi vezi ce am d spus despre tine ;)
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  27. auzi fato...ia intra tampitico si pe blogu meu sa te vad c mai comentezi...k tare ma roade curiozitatea sa vad c nu-ti convine la mn...sau c lucru "murdar" gasesti

    RăspundețiȘtergere
  28. inca o gg? =)) uitati link, a aparut alta, se numeste TB, http://truegossip2010.livejournal.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Tu esti aia care a scris despre mine ? Saraca de tine ....

    RăspundețiȘtergere
  30. fata mea esti praf si m-ai bine te-ai spanzura de un copac roz...defapt lasa-mi mie placerea sa fac asta si te rog fii draguta si raspunde-mi la o intrebare! de ce faci asta? daca ai macar un strop de bun simt id meu e lyxy_ioana_2008 si chiar as vrea sa vad ce parere ai de mine:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Iar pic pe aici ! Asa acuma vreaus a zis si eu ceva ....
    Unu : Nu cumva ai specificat "proiectele" ? Ei bine , draguta , te anunt ca ai specificat doar un proiect :)) si eu am trei ! :P
    Doi : Nu iti place skinu' de la blogul "Forever Young " si "We Know About Them" ? I-a uitate aici , la blogul meu personal : almateodora.blogspot.com , si zi-mi daca nici aici nu iti palce skinu' !
    Trei : Ce am palgiat ca nu inteleg ? :S . In primul rand ... Daca tu ai blogula sta de un an si nu l-ai folosit de unde pana mea sa stiu eud e el , daca nu are nici un post ?! Acuma cine plagiaza , papusa ?
    Patru : Eu m-am alaturat blogului "We Know About Them " nu l-am facut eu , deci numele blogului nu e meritul meu :P
    Cinci : Daca sunt prietena tuturor , care e problema ta ?! Te doare nu ?! Sa nu ai nici un prieten ! :P . Macar eu am reusit s imi fac , nu ca tine , sa ii intorc pe cei care scriu si se bucura de fiecare moment in care o fac , impotriva mea .
    Sase : "Ce stim despre ea?" te citez , api vad ca dupa post-ul asta nu stii nimic :)) .


    Bun , poti sa mai scrii despre mine , nu ma intereseaza ! Dar data viitoare , cand o faci , verficati sursele un pic mai bine , si scrie barfe adevarate , nu povesti spuse de generatii!

    RăspundețiȘtergere
  32. uite draga mea, daca nu ai murit pana acum, ia-te d emine sau de michelle;) si o sa mori sigur pe urma;)
    Succes mai curva;) astrept sa apar, ca sa po sa te desfiintez de tot cu mata si tcu tactu si cu fata ta de cacat;)
    Mother fucker!

    RăspundețiȘtergere
  33. aproba-mi,fato,comentariile k nu sunt jignitoare.Ti-am vorbit cat am putut de frumos desi dupa cate ai facut nu meriti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. hai fa, im mortii mati, nu ma bagi si pe mn la victime? pe mn sau pe Michelle/:))
    hai fa moart-o, ca astept cu nerabdare;)
    fututzi mortii matii de curva proasta;)

    RăspundețiȘtergere
  35. bhai fufa dracului..ai grija ce scrii...
    zici ca esti origina...stai sa-ti spun ceva nou..ideea ta nu este originala...copil copac...ideea cu WE know about them este a mea si eu i-am dat-o Geaninei...
    mai bine du-te la tine in sat acolo unde iti ai papitoii si toate pitipoancele...nu meriti sa csrii ceva
    si cred ca faci romana cu doamna de serviciu...
    oh si ar fi bine sa terminit cu prostiile ca altfel o dai de naiba...si sa te vad...care v-a fi urmatoarea ta victima?
    oh..lasa0ma ghicest...curul tau unflat si urat mirositor

    RăspundețiȘtergere
  36. se pare ca in sfarsit ai faima dupa care ai tanjit atat
    dar cu ce pret?

    RăspundețiȘtergere
  37. ma geanina tu nu ai ce face?

    RăspundețiȘtergere
  38. Deci,fetelor,vorbit-i frumos(stiu k o idioata ca ea nu merita,dar macar sa ne straduim).Fetito,tu macar stii ce inseamna aia "barfa"?.Hmm,ma insel,la ce minte de curca beata ai.(stiu k am zis k voi vb frum,dar nu pot sa ma abtin=]]).Revenind,fato du-te mai bine si vezi-ti de jucariile tale si pe noi lasa-ne in pace.Sau ai vrut sa devii si tu vedeta?La cum jignesti oamenii,ai si tu vreo prietena?Ooo,stai,stiu eu...e ursuletul de plus preferat.:]].Si cu asta am terminat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. muie WKAT!! Nu mai putem de frica!!!! Vai draga!!! Vezi k imi pica chhilotii de pe mine!! Da’mi si mie o pereche de la tine!!……Dar nu cred k sunt curati!!! Jegoasaa!! Sa sti k blogurile sunt facute sa posteze cv util,nu amenintarile tale pt copii prematuri!! Sti ce?? Pacat ca nu merge sa postez comentariul k blogul meu!! Sa vezi cine sunt!!!
    Wkat…. Ce la ce vine?Spui k Ramonix esate un nume de kkt?? Dar tu nu auzi sau vezi ce nume ai tu?:))
    Uite ce este! Pentru prima data ma iau de cineva pe blog…
    Iar pe Ramonix chiar nu o cunosc:-?? Putin imi pasa k o sa afli cine sunt! Putin imi pasa ca imi blochez blogul!!! Ma doare undeva de ce zici tu! Pun pariu ca sunteti niste pustoaice tare fricoase! Ce n’as da sa va am in fata!!!
    M’am saturat de voi!! Si de minciunile voastre si de posturile jignitoare pe care le faceti!! Voi nu vedeti ce postati?? Nu cititi?? NU ganditi?? Se pare ca NU! Ei bine,decat sa stati si sa va pierdeti timpul k noi,mai bine duce’ti’va drq undeva unde faceti ceva util! Cititi o carte,ca mai mult ca sigur aveti nevoie de ele!! Vine scoala fetelor!!! Ce pana mea va irositi timpul cu noi??? Sa va vedeti de treaba de akm incolo!!! Clar?? Daca nu…hai sa ne intalnim undeva fata in fata,ca sa fiu mai clara! Sau va este frica?:))) NU IMI ESTE FRICA DE VOI!! SI SUNT UNA SINGURA!!!
    Hai k iar imi pierd trimpul meu pretios cu voi!
    Toate cele rele Wkat!
    Iar Ramonix,sau Ramona,Cum te’o chema:D U cele bune;)

    RăspundețiȘtergere
  40. fetelor lasatio in pace ca o roade invidia...
    nui mai dati apa la moara... ea se bucura acum.. ca a reusit sa se certe cu cineva...
    vedetiva de munca voastra si lasati asemenea persoane sa vb singure...
    cei care vau citit ficurile si-au facut cate o parere despre ele...
    daca persoanele care nu vau citit ficurile.. se iau dupa aceasta fiinta.. atunci sunt la fel ca ea...
    cam atat am avut sa spun...

    RăspundețiȘtergere
  41. openyourmindbyzipy spunea...

    bhai fufa dracului..ai grija ce scrii...
    zici ca esti origina...stai sa-ti spun ceva nou..ideea ta nu este originala...copil copac...ideea cu WE know about them este a mea si eu i-am dat-o Geaninei...


    ce te face sa crezi ca nu geanina-belly welly este wkak!?

    RăspundețiȘtergere
  42. Draga Wkat din cate am vazut iti place sa te iei de oameni in special de fetele care spre admiratia noastra a cititorilor isi ocupa timpul pentru a scrie.Daca intradevar esti inteligenta asa cum trambitezi pe aici ar trebui ca acest blog plagiat sa dispara.Din punctul meu de vedere esti doar o copila care in loc sa-si vada de papusile ei se baga in lucruri ce nu o privesc absolut deloc.Deci in concluzie:Fetito!!!Revino pe pamant..tu nu vezi ca esti dezgustata de toata lumea?Nu vezi ca tot ceea ce primesti de la asa zisele tale victime si sustinatorii lor sunt doar jigniri?Nu te mai lua de persoane de care nici macar nu ai habar..daca tu nu ai auzit de victimele tale...ei uite ca eu da..si le citesc aproape toate povestile,deasemenea toti cei care au postat aici le admira asa ca lasa-te pagubasa ca nu valorezi nimic!;)
    Cius!

    RăspundețiȘtergere
  43. Wkat...dragoste.vad ca primul meu comentariu nu l-ai aprobat..sa inteleg ca esti o lasa?De fapt cam asta esti fetito;)Acum te-ai mai luat de o scriitoare.Interesant se vede de la mii de kilometrii distanta ca esti praf!!!Praf fetito!;)

    RăspundețiȘtergere
  44. doamne nu credeam ca se va ajunge la asta!
    fetelor va-ti lovit la cap?
    cum sa-i cereti acestui gunoi sa se ia de voi?
    vreti sa va patati numele?
    cred ca unele din voi va-ti cam lovit la cap... oricum wkat... se stie esti varza...defapt nu esti varza esti belly... stii ce ma surprinde tu macar citesti comm? sau le aprobi asa ?
    in fine... nu imi bat eu capul cu mizerii...cum esti tu :D

    RăspundețiȘtergere
  45. dap.... asi putea sa spun multe dar mi-asi toci degetele de pomana ca la ce strecuratoare ai drep creier.... umpli netul de aberatii
    eu una nu am pareri excelente despre toti cei ce scriu ficuri dar nimeni nu ma obliga sa le citesc
    asta e probleme ta...esti genul de fufa fara creier care isi umple timpul barfand pe la colturi doar pentru a-i face pe alti sa arate prost, iar cei care nu sunt de acord cu tampeniile pe care le spui sunt subiectele urmatoarelor tale barfe
    MASAJ PENTRU PERSOANELE CU MAI MULT DE UN GRAM DE CREIER: DATI-O DRACULUI SI NU O MAI BAGATI IN SEAMA CA O SA SE PLICTISEASCA LA UN MOMENT DAT SI O SA RENUNTE
    Cat despre tine draga mea... nu iti doresc sa te iei de persoanele a caror ficuri imi plac ca nici nu stii cum te ia dracu.
    Sper sa iti explodeze calcu dupa ce citesi asta, Cris:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  46. Silver scrie foarte bine:X
    este o scriitoare minunata..dc te ei de ea fara motiv?
    am citit posturile anterioare si esti foarte nedreapta cu ele.
    cred ca esti pierdere de timp;)

    RăspundețiȘtergere