luni, 6 septembrie 2010

A treia victima!
M-am reintors dragi prieteni!
Stiu,v-a fost dor de mine,asa ca am gasit o noua victima!
Si aceasta este "AnA".
Prima data am intalnit-o prin ficul "Poor rich kids".Cine ar scrie o asemenea prostie?Eu in nici un caz!
Ok imi pare rau sa va anunt ca aceasta Ana,la cei aproape 18 anisori ai ei,este intr-un retard total.
Imi este cu parere de rau dar Draga Ana,ar trebuii sa te maturizezi .girl!
Mesajul de la "DESPRE MINE" din rubrica ei de la wordpressu` minune spune cam asa :
"Heey!>:D<
Deci,ce sa va spun despre mine?Am aproape 18 ani si sunt putin mai copilaroasa.Imi place sa rad si sa glumesc.Sunt o visatoare incurabila,mereu ametita,cu capul in nori,impiedicata.Am parul brunet si ochi caprui.Nu suport cand cineva ma barfeste.Are ceva sa-mi zica,sa-mi spuna in fata!!!
Kisses,AnNi3!!!"
ASta mai mult pare scrisa de un copil de 10 ani care abia a dat de tastele calculatorului.
Oare chiar ai 18 ani?Eu nu cred:)


Cam atat despre alta victima de-a noastra!
Kisses Wkat


Nu rade caci poate tu vei fii urmatorea!

29 de comentarii:

  1. Mai fetito,tu nu ai ce face?
    DUTE SI IMPUSCA-TE SAU ROAGA PE CINEVA SA-TI FACA FAVORUL ASTA
    NICI MACAR NU O CUNOSTI PE ANNA CUM O CUNOSC EU
    ASA CA TACI DIN GURA SI VEZI PE CN BARFESTI
    BUCURATA-TE DE VACANTA
    ESTI MAI RAU CA CIUMA:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma?Baaa parasuto,du-te dracu si ai grija ce tastezi!Kre pana mea ii problema ta k sunt eu copilaroasa?Te doare pe tn???Baaa fetito,te doare adevarul,nu?Adevarul doare mereu!Vezi ce scrii,parasuto,de mn!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fa curva dreaqu! Te uram! Ce nu intelegi? Si ce daca am 13 ani? Te mananc pizda?Mie imi plac shiturile pe care le scriu.Clar?Nu-ti convine, move it!Sunt sigura ca te cunosc, si ca te am in lista, ti-e frika sa te arati nuh?Normal daca esti o curva de tot rahatul!!!
    Tarfoo, scuza-mi limbajul indecent dar nu ma pot abtine cand e vorba de tine, asa ca paaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine te crezi sa critici asa oamenii?
    Dute de unde ai venit draguta. Vrei sa barfesti da ce te crezi revista sau esti o baba cu riduri care face pipi pe ea ca numa alea barfesc? Cum iti permiti sa te iei de Anna ? Cred ca tu ai 10 ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai fetito, ce te intereseaza pe tine cati ani are Anna? Si da, are 18 ani, inteligento! Ma intreb, daca tu scrii vreun fic, daca iti permiti sa comentezi pe altii! Get a life, fetito!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai pune-ma si pe mn a 4a victima..... am pus un post special pt tn.... http://methevampire.wordpress.com/pentru-una-ggt-probabil-care-se-crede-critic-literar/

    RăspundețiȘtergere
  7. faci de rusine blogspot-ul

    RăspundețiȘtergere
  8. fata mea esti patetica:)) sincer chiar te crezi tare si perfecta incat sa-i critici pe alti???
    te roog esti doar o alta imitatie care habar are ce sa faca cu ultimele zile de vacanta si ce sa faca cu viata ei (care app scriind asta arati cat esti de patetica si demna de mila)
    fato daca vrei sa te iei de cineva fa-o,dar fa-o pe tine:))
    fati o viata:)) si sincer nu mai incerca sa fii ceva gen gossip girl fiindca exact asta incerci sa imiti,dar nu-ti iese:))
    imitatie jalnica ce esti=))

    RăspundețiȘtergere
  9. oooo,imi place:X Se barfeste mult:X

    RăspundețiȘtergere
  10. ma intreb de cand serialul Gossip Girl a devenit asa de popular.... ma rog... "dragi prieteni"? keep dreaming!

    Oricum sa vedem cat dureaza si asta!

    ca sa "citez"din gg

    You know we hate you ;)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. sa imi bagg cracii in mata fetiitoo....ai in teless.......ce dracu ai in miinteea aia a ta.........nai nimica/...iti spun eu//..........

    cu ce dreppt te puii fa u sa criitiicii lumeeea,...muuiista a dracuu......sa suugi puula fa ai auuziit...........cee...ti sa urrcatt calareeala la cap.../.zii fetiitoo ca se rezoollva.itii da mama o puula...........numai taci dracu din guura...................

    ai auuziit fa parasuuta lumii.....sa te priinda dracuu ca mai scriie ceva de rauu depre cineva pe bloog ca vai de mama ta.......jegooasa dracuu.......ia zii fa cum te chheama....aaa....haiide madame ai cuuraj ca iti aratii fata...............cuurva penala ce estiiiiiiiiiiii............


    sa te mai puna dracuu sa mai criitiici pe cine ca te bag pe unde ai iesit.........fute-as in guura sa te fut de zreeanta penala...........

    faa ai inteless??____...zi ca itii rup parul din cap daca afluu cine estii........

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ai avut curaj sa te apuci de un fic ceva ca stiai ca daca deschizi "gura" zici numai muraturi.... asa ca te-ai apucat de comentat despre altii .... care de bine de rau fac ceva folositor.... nu ca tine

    RăspundețiȘtergere
  13. O god.Ce e asta fata mea?Cati ani ai?Ma faci sa rad.Pe bune.
    Te crezi cumva Gossip Girl?De Romania :))
    Sa o luam logic.Sustii ca aceste fete nu au imaginatie(hai,ca asa a sunat),ca nu stiu sa scrie,nu?Te cred.Pe bune,ele nu au habar sa scrie,dar te rog,asa cum se cuvine cand ataci pe cineva da-ne si motivele corespunzatoare.Te rog sustine si de ce acestea nu o fac,nu doar ca o fac.
    Ca sa ma explic mai pe inteles.Nu te critic,nu te laud,nu ma surprizi si nici impresionezi,nu vei castiga nimic jignind persoane care au scop in ceea ce fac.Al tau care e?Sa critici?Oh,dar stai ca ceea ce faci tu nu e critica.Tu doar le pui in cauza pe x si y,si doar atat.Dar te rog,daca tot iti placea treaba cu criticul justifica-te,ca sa intelegem si noi de ce nu scriu aceste fete cum s-ar cuvine.
    Oh,dar stai ca m-am prins de alta.
    Omg,e vorba de publicitate,nu?Esti desteapta privind asta,bagi marul Discordiei,iar site-ul tau acumuleaza cititori,clar si urmaritori,doar ca sa rada mai departe.
    Dar ce sa vezi?Pe mine m-a plasnit rasul de fiecare post.Pentru ca nu ai insirat decat cateva cuvinte,si atat.JUSTIFICA-TE.Critica-le cum se cuvine,nu doar sa te dai in vant cu blogul asta.
    Ti s-a pus pata pe una,altele i-au luat apararea,iar ca sa faci rost de posturi ,ce-ai zis,hai sa le ponecrim si pe celelalte.
    Poate fetele nu sunt inzestrate cu atat de mult talent ca al tau,e evident.Din moment ce iti permiti sa le critici,imi dau seama ca tu esti un as in ale scrisului.Daca imi permiti,te rog,si insist chiar,sa-mi accepti scuzele de cuviinta,ca ti-am pus la bataie talentul.
    Nu am nimic impotriva acestui blog de ''critici''(unde sunt?personal eu nu le vad),daca ar fi pus la punct de o minte virtuala si cu mult mai multa stapanire de sine .Nu zic ca nu ai,doar ca nu iti permiti sa ti-o arati.
    Daca ti-ai luat povara de a critica,fa-o cum se cuvine,nu in modul jalnic si de tot rasul cum o faci tu.
    Daca vrei sa continui in felul asta,lasa-te de treaba.
    Si-apoi,cum se mai spune,daca nu-ti place felul cum scriu aceste fete,te rog,delecteaza-ne cu ceva de-al tau.
    Te-ar sustine multe persoane daca ti-ai folosii capul si cel mai mult imaginatia.Dar aceasta e o lipsa enorma la tine,si imi pare nespus de rau,te compatimesc,sa nu ai imaginatie e o boala cumplita.
    Arata-mi ca esti matura,si nu raspunde acestui mesaj cu un altul plin de ranchiuna ,ca apoi sa ma vad si pe mine acolo,x victima,ar trebui sa-ti spun ca nu o sa-ti mai mearga de aceasta data.
    Am sa te pun fata in fata cu un critic adevarat,poate mai inveti si tu ceva.
    Bafta cu site-ul asta,vad ca iti merge de minune.AI numai laude.Felicitarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  14. iii....devine palpitant:X:>
    M.

    RăspundețiȘtergere
  15. draga mea te rog din tot sufletul sa ma pui pe mn a 4-a victima a ta
    daca vrei link-ul de la ficul meu uite-l: http://yoyomiaa.wordpress.com/
    cine te crezi tu curva dreacu de ii critici pe altii?
    deci chiar te rog sa ma pui a 4-a victima a ta deoarece vreau sa-ti arat cat de bn stiu sa critic si eu oameni
    ITI UREZ O MOAPTE CAT MAI NEPLACUTA SPER SA-TI VISEZI INMORMANTAREA

    RăspundețiȘtergere
  16. faaaa........zdreeanta penala.......nu imi aproobi fa coomentariuul..............fute-as in gura sa te fut de muuiistta dracu.....ce fa tiie frica ca o la aflle luumeea cum esti....jigoodie de cuurva..staii relax bitch...........tooata luumeea stiie cat de retarrdata estii............nai fa sange in piizda sa imi aproobi comentariile faaaaaaa.................muuita dracului....sa mi-o sugi...

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca te apucai de ceva stiai ca ori nu o sa intereseze pe nimeni(ca vedem toti ce creier ai) ori nu aveai capacitatea sa duci la bun sfarsit.... Si imi pare rau ca zic aceste cuv prea mari pt tn
    Ia spune cine te-a ajutat sa scrii cuvinte asa "marete"(pentru tine) ca Kisses Wkat=)) =))

    App "Nu rade caci poate tu vei fii urmatorea!" ce cacat crezi ca poti sa ne faci?
    Stiu ca nu o sa dai aprob la acest comm pt ca stii ca toot ce se precizeaza il el este adevarul pur.

    RăspundețiȘtergere
  18. Tu sau voi chiar nu aveti ce face.
    Si in plus nici macar nu ai tupeul sa iti spui numele, pt ca te sperii sa nu te criticam si noi pe tn.
    Anna e mai profunda decat tine si toate care te cred. daca nu le stii pe aceste fete de ce critici???
    I hate you
    xoxo Maya

    RăspundețiȘtergere
  19. fa muiistoo si celalaltt coomenntariuu...approobal fa jearta penala.............mannca-meeai pl zdreeanta de om ce esti.....

    RăspundețiȘtergere
  20. frate...deci nush de ce sa mor mai inainte de ras
    stii mai salvat de la niste draci oribili
    dar sa revenim la subiect
    ma amuzi atat de tare...serios...te prefaci sau chiar esti tampita?:o:o:))
    cred ca este cu adevarat o arta a fi prost,tineo tot asa,sunt sigura ca exista si pentru tine un loc la spitalul de nebuni:)
    ceti recomand?
    sunt sigura ca viata ta...e o mare batjocura,hmm...e o idee sa io tragi soartei,dar pana cand?
    serios,te minti singura.
    critici oamenii,ok,nu ar trebui sa am ceva impotriva cand faci asta,numai daca ar FI ADEVARAT
    nu stiu,eu nu vad nimic de ras la cum s-a descris aceasta fata
    ce acum o sa ma barfesti si pe mine ca nu stiu cum sa ma descriu?:)):))
    serios,esti penala
    imi place felul tau de a fi,dar hai sa fim normali,fii si tu mai...hmmm...nu stiu,reduce din prostime?
    e bine sa fii comic,dar tu esti...nu proasta(ar fi prea putin)retardata:D:D
    acum,iti las blogul meu,critica ce vrei de el:D:D:D
    www.viatapetocuri.wordpress.com
    eus urmatoarea victima deci?uuu...sunt incantata:X:X:X
    fa si tu ceva calumea:))
    hai...multa bafta,poate te ajuta dumnezeu:))
    cine stie,ai fi o buna intr-o revista de scandal:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Wkat..... de la cacat nu????

    RăspundețiȘtergere
  22. fa curva plenala!!!!!!te-ai trezit si uh vorbind!!!
    nu crezi ca anna are 18?si ca e un copil retard??
    copil retard esti tu muisto!!!
    o cunosc pe anna de o viata si e o fata de milioane si nu merita sa fie barfita de un rahat ca tine!!!
    fetito ai mai mult de 12 ani???macar stii sa iti stergi nasul???
    sau esti doar o curva care s-a saturat sa o suga si a descoperit si ea cum se face un blog si acum arunci cu noroi in lume ca nu ai ce face!!
    fetito du-te si i-ati acadeaua(ambele sensuri) si suge-o in continuare ca la asta esti buna.
    si mesajul tau "Nu rade caci poate tu vei fii urmatorea!" nu ma sperie, ba chiar ma face sa rad!!
    te iei de fetele astea degeaba. ce te deranjeaza? arata-ne ce scrii uh sa vedem daca esti mai buna ca ele fah curva plenala!!!!!
    marsh draq dupa pl si lasa-ne

    RăspundețiȘtergere
  23. fa parasuta apoba comentariu!!!
    sau nu vrei sa stie lumea cum esti?!!
    o curva care s-a plictisit de sup pl si incepe sa isi bata joc de lume!!!
    te crezi mare vedeta????iti spun eu ce esti fetito:
    esti doar o alta sugatoare de pl care s-a plictisit de frecat si a descoperit si ea internetul si blogurile.
    ai ridicat capul de sub poala tuturor si ai dat cu nasu de tastatura si ce ai zis ya sa apas si eu ca vad ca nu e buna sa o sug!!!
    faaaaa muisto intoarce-te draq la meseria ta de baza.
    vezi ca iti duc doru colegele dupa centura!!!scarba draq!catea!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am descoperit scandalul asta asa din intamplare si cred ca tu, draga mea, te-ai plictisit cam tare vara asta si te-ai apucat de barfit.
    Eu iti sugerez sa te opresti din a jigni lumea asa dupa cum iti vine tie! Fetita scumpa, nu esti decat o frustrata de faci asa ceva. Du-te la un psiholog, sau mai bine un psihiatru de te caută!
    Îţi doresc numai bine, fiindcă o să ai nevoie după răzbunarea 'victimelor' tale!
    P.s. Sper sa ma alegi si pe mine ca 'victima' ta fiindca abia astept! Numai la asta o sa ma gandesc acum.
    Au revoir, cherie!

    RăspundețiȘtergere
  25. deci, draga anonima, am sa ma fac foarte clara aici!
    vad ca tu nu incetezi cu tampeniile astea, as aca nu ma fa fa iti raportez acest blog la sectiunea anunturi;)
    sunt sigura ca stii cine sunt, sunt sigura ca si fetele de mai sus stiu cine sunt, si stiu ca am tupeu sa fac asta;)
    doar un simplu clik, si blogul tau dispare;) as aca inceteaza s afaci asta, altfel o sa o patesti grav, nu numai ca o sa iti anulez blogul;)
    fereste-te sa vii in constanta anula asta sau vre-o 10 ani de acum incolo daca vrei sa pleci inapoi fara carje;)
    GooD LuCk:*

    RăspundețiȘtergere
  26. tocmai am dat de tine si stiu cine esti;)
    asa ca lasa vrajeala, mai fatuca si da add la id ramonic95 daca vrei ca toata lumea sa nu afle cn esti si ca numele tau incepe cu B, asa ca, stai cuminte si nu ma provoca sa spun tuturor cine esti;)

    RăspundețiȘtergere
  27. in caz ca nu te duce capul(stiu,pt tine capul nu e decat o bila rotunda,goala pe dinauntru)acesta nu e devarul nu este decat parerea ta
    daca vrei sa-ti scrii parere scrieti-o dar nu o numi "barfa" pt ca nu este
    serios nu ai nimic in comun cu gg din gossip girl
    muie
    si observ ca vocabularul tau e cam limitat de te iei toti si toate doar ca nu stii sa folosesti cuvintele postrivite...wow asta e oare pt ca ai cel mult...cat?13 ani?nuuuuu prea mult
    11 cel mult si ai vazut si tu niste fanficuri si cum nu ai auzit de asta pana acum ti-ai zis:hai sa ma distrez un pic
    de acord cu tine
    extrem de amuzant
    ****

    RăspundețiȘtergere
  28. Plina lumea de cretine! Si sti ce...esti CRETINA Nr. 1. Felicitari pentru premiu...o sa iti dau si o diploma. Ratato!

    RăspundețiȘtergere