luni, 6 septembrie 2010



OK!Prima victima a acestui sezon este asa-zisa Belly-Welly.
Din surse concrete am aflat ca aceasta Belly-Welly se numeste de fapt Geanina si ca "este fana"...a auzit cineva de ea?Eu in nici un caz!
Ok eu nu am nimic cu ea in special,dar stim toata omenirea ca face o treaba proasta.
Am vizualizat de curand si blogul ei Twilight care chiar nu este in tema,nu este la zii si pe deasupra arata dezgustator.


Va invit sa il vizualizati si voi acest blog pe http://tnmecbrdtwilight.blogspot.com


Dar ce ne facem oameni buni ca a invadat wordpress-ul cu tot felul de descrieri si prostii care ii trec prin cap.Si ficurile ei...deci sunt cat se poate de oribile!Nu am citit asa ceva niciodata...Dar mai exista cate unu,Doamne!
Mie mi se pare ca scrie destul de prost pentru o pustoaica de 15 ani.


Tot surse sigure ne supun ca aceasta "Belly" este o impatimita a cititului de ficuri si observam ca peste tot lasa comentarii ca adora ficurile.Dar oare cata adoratie in tine mai Belly?


Tot ce pot spune este ca mie imi pare rau caci este un caz pierdut...este o persoana fara remediere sau ceva de genul.


    
 So cam atat pentru azi,
Kisses Wkat






Nu rade,caci tu poti 
Fii urmatoarea!

12 comentarii:

  1. Buna imi cer scuze ca ajung pe aici dar mi se pare mie sau asta sunt eu?
    Pai bagamiash pula in toti mortii si ranitii matii cine dreaku te crezi va proasto
    Tu nu stii nici sa scrii si ma critici pe mine.
    Bagamias pla in toata natia lu mata si a lu tactu ala beat care te-a facut doar pentru alocatie.
    Luatiash mortii in toata pula si daca te prind e vai de pizda ta.
    Oricum esti doar o panarama ordinara care nu are ce face!


    #:-s Gata m-am racorit;))

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW, ce te da`i spectacol! Daca ce scrie Belly sunt aberatii, atunci nu stiu ce sa mai zic. Las`o balta, ca ai ajuns sa ma plictisesti. Cand vrei scrie si tu ceva, atunci mai vorbim, pana atunci nu ai niciun drept sa critici pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca e asa proasta de ce i-ai copiat numele blogului? /:)
    invidiaaaa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. BĂI!!!Pizda dracului!!Să te fut fraiero!!!

    Tu fraiera mătii nici nu știi scrie...luate-ar dracu să te ia de curvă împuțită!!!

    Faci școală măcar?Sau ești o țărăntoacă ordinară care nici să se spele pe dinți nu știe?!Băi împuțito....tu nu ai talent nici pentru a face o rimă fute-te-ai!!Să mă fut pe capu tău capra dracului!!

    Hai șterge blogu de kkt și dăde dracu!Ești o fraieră...pulălauă ce ești!!!

    pizda dracului

    hai apucă-te și tu de scris acele ”aberații pierdute” cum spune pizda de tine și să te auzim apoi...fraiera mătii!!

    D-apoi pissi!!!Să mă fut pe vorbele tale împuțite...Rahata dracului!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu va stiu pe niciuna/unu. Dar am observat ca Belly e nume de fata dar totusi continua sa isi bage pula. Acum nu pricep... e baiat cu nume de fata (gay) sau fata cu nume de fata care isi baga ce nu are. Oicum Belly daca esti fata te imprumut eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. mai fatuko treci la mulsu pulii mele si lasa scriitori sa fie scriitori .belimiai pula de dimineata! te pupa Crisuka

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce am mai spus si in celelalte commuri, nu ai ce face.
    Poti foarte bine sa nu citesti si sa nu te uiti pe blogul ei daca vrei poti sa gasesti altul si daca nici ala nu-ti place te invit sa-ti faci unul dupa bunul tau plac.
    Unora le place ceea ce face.
    Ce bine ca ti-ai varsat nervii pe ea, te sustin in totalitate Belly-Welly.
    Si app ai ales-o pe ea si ca prima victima si i-ai copiat si numele blogului, chiar ca esti invitioasa pe ea, suntem indiscreti daca iti cerem sa aflam de ce?? si zici ca nici nu ai auzi de ea.
    App ai zis tu nu dai comm?
    Sunteti una sau mai multe in echipa blogului?
    Kisses or not Maya

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-a facut asa grav?/:) Ca are imaginatie si ii place sa-si "picteze" lumea intr-un fic e treaba ei.:) Ca-i place sa citeasca, la fel. Toturor ne place asta:) Mai putin tie presupun:-j
    Si tu vorbesti de porcarii, xeroxule!? Ai copiat aproape in totalitate un alt blog.:-j Asta daca nu cumva esti una si aceeasi, ca nu m-ar mira.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Maaa,dar tu chiar esti plecata cu sorcova.Du-te,fata,si fa-ti un control la cap ca nu esti in toate mintile.Tu iti alegi "victimile" asa la intamplare?Tu nu te gandesti ca vorbele tale le pot rani?OO,stai,tu nu gandesti,nu ai cu ce!Eu nu inteleg ce ti-a facut Belly k sa te iei de ea!Hmm,dar la ce sa ne ast de la un copil retard ca tine?Cu siguranta la nimic bun!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca sa facem asta corect, oricine ai fi cu nick-name-ul "I know about you" -marog-, te informam ca blogul tau a fost mentionat si citat intr-un post de pe blogul nostru. Daca cumva te intereseaza, poti trece pe la noi si sa comentezi (sa nu te astepti la ceva de bine). Fara motiv de respect, A.C. from White Gossip.

    RăspundețiȘtergere
  11. oh, si de dragul gramaticii, corect e 'Tu poti FI urmatoarea".. cu un singur I, little Einstein :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ok...nu stiu exact ce fanfic scrie autoarea pe care tu nu o placi...Crede-ma am citit prea multe si am si scris cateva pe care nu le -am pus niciodata pe net...Probabil din cauza unora ca tine care nu au ce face si comenteaza aiurea.Tu sti macar cat de greu e sa scrii o poveste? Ai idee de cate ori te enervezi pt k nu ai imaginatie sau pentru ca te trezesti ca vrei sa schimbi o parte si dupa aceea constati ca nimic nu mai are sens si trebuie sa o iei de la inceput? Nu, pentru ca esti doar o idioata care comenteaza aiurea. Si care mai e problema ta ca e in urma cu noutatile Twilight? sau, ca blogul ei arata rau...De parca al tau arata prea bine...Esti o proasta...Ar fi bine sa stergi kkt-ul asta de blog.Si...ar fi frumos sa iti ceri scuze de la autoare...

    RăspundețiȘtergere