luni, 6 septembrie 2010

Victima numarul doi!


Pana acum ceva timp nici nu am auzit despre ea.Este o pustoaica ce scrie oribil si face tot felul de chestii.
Este o "BFF" de-a victimei no1.(Belly a.k.a Geanina)
Fetita asta cine naibii se mai crede?
Si mai vreti sa stiti despre cine e vorba?
Numele ei este Iulia aka Ally-Celly.
Tampit nume,tampita fiinta.
SCrie niste ficuri ridicole la fel ca ea,si acele ficuri sunt demne de sters la fund.
Ally-Celly mama,citeste mai mult si mai apoi devino "scriitoarea cronicilor pierdute".


Imi pare rau,dar asta e viata!Trebuie sa aflam adevaruri,care uneori dor!




Cam atta si pentru data aceasta...Kisses Wkat!
P.S


Nu rade,caci tu poti fii urmatoarea !

10 comentarii:

  1. Mortii tai de prosta.Ratata dreaq. Cn te crezi fetito sa critici oamenii in asa hal? "demne de sters la fund." ? Sti cat de patetika ai fost la faza asta? Esti doar o taranca prosta care sta in umbra si nu se arata. Si sti dc nu te arati? Pt ca esti o lasa! Esti mai nimik ca nimiku! Sti ceva tarancuto? Esti un rahat cu ochi! Un nimik in ploaie! Ca hartia igienik pe care o folosesc zilnik. Esti ca raia! App jegoaso sunt Crysuka incantata de cunostinta! >:)SI sa stii ca am ras. Defapt am murit de ras! _|_

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asta ,sunt eu.
    1 la mana ce dracu te intereseaza ce nume imi pun?Da e Ally-Celly si??Fata de numele tau ordinar, a meu e mult mai bun,2 la mana ce pula mea ai treaba cu varsta mea?Am 13 ani si?Is mika inca dar sunt sigura ca la minte, a mea e mult mai dezvoltata decat a ta!3 la mana shiturile mele au importanta pentru ca le scriu cu suflet ,ok?Le scriu pentru ca imi place, pentru ca asa imi vine mie, sa scriu shituri, ok?Crezi ca lumea te vrea, daca vrei ca lumea sa te placa fa si uh ceva folositor si bun, nu tampenii deastea copiate cu Gossip Girl.Fato esti singura, nimeni nu te sustine ok?Si singurul lucru care este pentru sters la cur este blogul tau ordinar!Si daca crezi ca eu is o fiinta tampita pai uita-te la tine apoi la mine, si nu am spus in viata mea ca ma cred scriitoare de cronici, dar vad ca tu te crezi!
    Din partea echipei "Anti GGT" UN MARE SI FRUMOS DAT DIN INIMA :_|_.

    XoXo Ally-Celly!_|_

    RăspundețiȘtergere
  3. tie frika sami aprobi commu? muisto! sa mori infipta in pula!

    RăspundețiȘtergere
  4. Băi muista dracului!
    Șterge și blogul ăsta fraiera dracului!Să te fut mă!Du-te dracu!
    Pe cine,măta,interesează prostiile tale de bârfe!Ce dracu ai cu comportamentul persoanelor?Dacă așa i-o creat Dumnezeu cu pula mea ai fraiero?Despre tine ce putem spune muisto?Nu te cunoaște dar deja ne-am dat seama cât de impertinentă,bârfitoare,jignitoare și muistă poți fi!!!

    Du-te și te fute cu vecinu,curva ddracului ce ești!!!

    Șterge în pula lu taicătu blogu ăsta că e de tot kktu!!!

    Fraiera mătii!!decât să spui asemenea prostii mai bine du-te spânzură-te!!

    Fuck you Bith!!
    Better

    Go the Hell and Fuck Yourself

    RăspundețiȘtergere
  5. esti o curva atat de mare injcat nici NU pot sa imi inchipui cum arati!! boala ta se numeste :curvenie!! draga " EU SUNT CEA MAI BUNA. DUMNEZEU'" cica .....

    RăspundețiȘtergere
  6. fututeasi in pizda aia umflata de la varza tie frika sami aprobi commurile ah? ratato! innecateai cu floci! dami fa dreaq acc la commuri! frikoaso! nici gainile nu fug asa ca tne! stai in umbra si lingi pula! sa te fut in cur pana iti da borsu pe nas! te pupa Crisuka !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie chiar imi place numele de Ally-Celly. Cand erai mica nu cred ca ai invatat ca gusturile nu se discuta.
    Ally fii puternica asa cum te stiu si nu o baga in seama pe tipa asta, nu merita.
    Kisses or not Maya

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci .. nu m-am putut abtine .. adica .. mi se pare atat de dragut cum ii ataci tu pe toti 8->. God, you’re such a cutie [NOT]. Dar am si eu o intrebare.

    CINE DRACU TE CREZI?

    Buricul pamantului … neah .. putin spus. Ce ma supara cel mai mult este faptul ca tu nu barfesti, JIGNESTI. Dar ma indoiesc ca neuronul tau micut si izolat stie diferenta.
    Uite fetito, din cate imi dau seama esti vre-o pustoaica de 11-12 ani (adica ... daca inca esti fan Witch O.O ... you suck btw) care n-are viata sociala si se amuza criticandu-I pe alti ... oare cum te suporti?

    Chiar te simteai asa singura si erai atat de disperata dupa atentie incat te-ai injosit in halu asta?
    Toata porcaria asta pe care ai facut-o te-a pus mai mult intr-o lumina proasta si sper ca ti-a placut cum ai fost injurata de zeci de fete pentru ca daca vei mai continua atunci sigur vei mai primi si alte injuraturi.

    So bitch ... fuck u :]

    RăspundețiȘtergere
  9. Tampita ii mata fa jegoaso!

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti mai idioata decat credeam... sti ceva... nu iti zic sa nu iti dai cu parerea, dar fa-o si tu intr-un alt mod... sti ce ma enerveaza cel mai mult la tine? faptul ca te crezi cea mai tare... eu iti zic sa te duci draq! :P

    RăspundețiȘtergere