luni, 6 septembrie 2010

A patra victima a societatii!
So,deja stiu ca ma iubiti.
Eu nu ascund adevarul,doar il spun in cel mai crud mod posibil pentru ca asa trebuie spus!
Sa fim sinceri,adica o adolescenta care e aproape femeie sa stea in fata pc-ului si sa scrie prostii...mai bine v-ati lasa de ele!
Ca revenim la victima noastra de acum,aceasta se intituleaza Rosemary.
Jurnalul unei fete ros sau Un abis al muzicii sunt doar cateva dintre aberatiile unei tinere adolescente care crede ca stie totul.
Este atat de visatoare si atrasa de lumea fantasy incat a ajuns sa fie irealista.
Draga Rosemary,dar de unde ai aparut?;))
Sincer eu nu prea am auzit de tine,cine doamne`iatra-ma te vezi!

Sursa noastra de incredere,care nu ne dezamageste niciodata ne-a dat cateva detalii depsre aceasta "Rosemary".
Ii place sa asculte tot felul de prostii japoneze,ca mai apoi sa pretinda ca este una si aceeasi cu muzica aceea stupida.
Cand intre ea pe mess ar trebuii o atentionare gen "Atentie,atentie!OZN la tastatura!"
So,little pink and curly gilr...ai dat-o in bara...Lasa-ti meseria:))


Kisses and Hugs Wkat


Nu rade,caci urmatoare apoti fii tu!

41 de comentarii:

  1. fa idioat-o esti o curva care nu face decat sa-si piarda timp bun din viata.
    handicapat-o,sa-ti moara toata familia cum indraznesti sa scrii asa ceva
    morti tai.sper ca la noapte cand te culci sa nu indrazneti sa te mai trezesti maine dimineatza.
    si vezi ca eu ma pastrez pt ziua in care o sa ma pui ca victima.
    sa stii ca si eu am ras.
    IDIOATA DREACU.Sa mori impuscata

    RăspundețiȘtergere
  2. uh chiar nu te plictisesti si nu te saturi de injuraturile primite?! sincer eu sa fiu in locul tau as muri de rusine...dar in fine...unde nu-i cap vai de picioare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine dracu te crezi? Rosemary scrie frumos, e o fata foarte de treaba si nu merita injuriile pe care le-ai scris tu despre ea. Doar cineva frustrat la culme poate sa debiteze asa ceva!!

    RăspundețiȘtergere
  4. te iubim pe naiba
    lasa-te tu de meserie... :)
    si rosemary chiar are talent... probabil esti doar invidioasa...

    You know we hate you :0
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. bai fetit-o
    las-o pe rosemarry
    ESTE MY BFF
    SI NU SE IA NIMENI DE EA:-L
    TU NU INTELEGI CA ESTI SATANA IN PICIOARE?
    ITI ZIC EU
    LASA-TE DE MESERIE!!
    PREFACUT-O!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. mortii tai de jegoasa!!!!!!!!! fututii capu ala prost! te iei de cele mai bune scriitoare!jegoasa dreaq! sa mori infipta in pula! si dak vreau sa rad ce? nu ai cemi face! scrii tot felu de aberatii sa fi populara dar nu ai reusit decat sa faci de rusine blogspotul!ce tias da aku o flegma intre ochi!rad rad rad !

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow tie nu iti place muzica, tie nu-ti place nimic? AAA, ba da, iti place barfa.
    La Rose nu puteai sa mai zici, sau nu ai aflat de ce sa te iei.
    Ai devenit judecatoare ca sa ii spui lu Rosemarry sa se lase, nu mai spune?
    Tu esti incepatoare la capitolul Blogger, nu?
    Si nici engleza nu stii, ca daca ai stii, ai scrie un titlu sau nu ai scris ceva la eticheta.
    =))))
    xoxo Maya

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Rosemary,dar de unde ai aparut?;))
    Sincer eu nu prea am auzit de tine,cine doamne`iatra-ma te vezi!
    TU de unde ai aparut? Si cine te Crezi?
    Si tu ce asculti Salam si Florin sau Florin si Salam.
    So, kiss our asses! _|_

    RăspundețiȘtergere
  9. wai deci tu chiar intreci limita!
    asta nu ii barfa ce faci tu
    se cheama jignire
    tu nu ai 7 ani de acasa chestie ce esti.
    + esti cam analfabeta sweetie... citeste de 2 ori inainte sa postezi

    RăspundețiȘtergere
  10. well mi-e mi se pare super sa aberezi, irealul te scoate din realitatea banala.
    de ce critici atat de injositor pe alti, pot sa imi fac si eu un blog chiar acum si sa spun tot felul de chesti despre tine oricine ai fi.
    Daca cineva vrea sa scrie, ei bine acea persoana are dreptul sa se exprime prostut-o :P
    asa ca nu mai fa pe guru, sti doar ca nu esti. Si macar maturizeaza-te putintel si termina cu prostiile, sti doar ca tu acum faci rau unor persoane, de ce te injosesti atata. Nu ar fi fost mai dragut daca ai fi facut un blog ca sa aduci complimente si laude scriitoarelor talentate? Ce sunt cu rautatile astea copila? Pariez ca nici tu nu esti prea inaintata cu varsta, ca unu-i om calumea nu i-ar pasa de ceilalti si de cum scriu ei , asa ca gandeste-te cate persoane ai jignit si cum s-au simtit ele, oricat de prost ar scrie ele ( nu am citit nici un fic din ale 'victimelor' asa ca nu am de unde sa stiu cum scriu), so grow up kid :P
    .noir

    RăspundețiȘtergere
  11. Da greu mai postezi... tastatura asta are cam multe butoane.....

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) =)) zici de fete ca ar trebui sa creasca :)) sau de anna ca la 18 ani se comporta ca un copil?! :)) TU VORBESTI?! nu iti dau mai mult de 10 ani devreme ce iti place witch :)) serioooos taranee_foc_HALE? ma asteptam la mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. zdreeanto de om............
    tot nu te-ai satuurat fa..........sterrge dracu odata bloguu asta su nu..........cereti fa muiista a dracu scuuze................

    da vad ca nicii macar un sfert de neuuron nai ca sa iti ceri................................

    fa muiita dracului...u poti fa sa scrii ceva............fa si cum dracu de te ei faa jearta penala numai de scriitooerele bune aaaa.............??????????????..................te mananca in cur fa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,???????'...............vin eu si te scaartiinn jiigoodio.....sa mi-o suugi faaa...ai priiceput......noormal ca nu..nai neuuroni pt asa ceva..mai iti ziic odata poate intelegi si u acuma zreeanta de cuuva care teea facut mata...........S-A M-I-O S-U-G-I.......ce??...P-U-L-A fa.............ai inteless??????

    RăspundețiȘtergere
  14. OMG,You are so cute.I love you so much when you say:So,deja stiu ca ma iubiti.
    Mi-a atras atentia,''adolescenta aproape femeie'',sa presupune ca si tu esti o ''adolescenta aproape femeie'' ,uu,poi,atunci,adolescento aproape femeie(cum ,se poate si asta numai Dumnezeu stie).Sti?Si eu cred la fel.Adevarul doare izbitor de tare,nu?E ca si cum ai incerca sa eviti cat de multi poti contactul cu cimentul,insa realizezi ca te-ai chinuit degeaba de cat atunci cand auzi:BUFF!Uh,si lacrimile si strigatele,geamaturile de durere iesite cu foc si chin din gatul tau.Saracuta,cam asa e crudul adevar,doar ca sa-ti faci o idee.(Daca nu ma crezi,te poftesc fara nici-o oprire sa incerci,apoi ma poti contrazice).De ce spun asta?Hm?Asta ar fi raspunsul la faptul(si aici dau cu presupusul) ca nu ai aprobat recentul meu com,inca care iti dadeam o lectie de moralitate si cum sa fi un critic mai bun.Nu ma astept sa-l moderezi nici pe acesta,am vazut cat de mult te tine curajul.
    Si,estimata adescento-femeie,daca tot am onoarea sa ma aflu pe acest stimat si prea respectat site de ''critici''(presupun ca moderne,ai cumva vreo functie in guvern?Asa s-ar explica totul),sa revenim,cred ca dupa tot respectul aratat,imi permit si eu o mica critica nu?
    Tu crezi ca spui adevarul?Daca adevarul spus de tine ar fi insusi adevarul,atunci,adolescento-femeie,cu tot respectul din mine,ma dau vehement de parte minciuni.Pana si Pacala a spus-o mai bine ca tine.Pana si el,facea o diferenta mai de calitate dintre adevar si minciuna.(Nu ca te-as jigni cumva,e doar...o asociere,comparatie daca vrei sa-i spui asa).
    Sa trecem si peste asta,m-am convins ca sti sa spui de toate ,mai ales adevarul.Felicitari,Sf Petru o sa-ti dea o recomandare ff buna cand vei fi judecata,bafta.
    Trecem si peste asta.Ma indigna si incanta de asemenea,aceasta fraza:Sa fim sinceri,adica o adolescenta care e aproape femeie sa stea in fata pc-ului si sa scrie prostii...mai bine v-ati lasa de ele!
    Deci,te nemultumeste,te revola,indigna,irita,provoaca eruperea vulcanului in tine,aceste adolescente aproape femei=)),si le sfatuiesti ca mai bine s-ar lasa.Hm''mai bine'',deci nu sa se lase direct ci ''mai bine''daca spui tu.Dar daca s-ar lasa,tu unde ai mai incapea?Rolul tau s-ar duce ca nisipul luat de valurile marii.
    Ei bine,abia astept urm tau post,incepe sa-mi placa si mie partea asta cu comentatul.Sti cum se spune:hotul care fura de la hot.''Critic'' care critica criticul.Funny.
    Distrati-va o faceti bine!Pacat ca nu va folositi si mintea o data cu asta.
    X.O.X.O.

    RăspundețiȘtergere
  15. ti-am citit majoritatea posturile, atat pe blogul asta, cat si pe celalalt al tau si vreau sa spun ca am ramas uimita.
    am vaga impresie ca te crezi o printesa a barfei sau cea mai perfecta fiinta din lume la cum ataci celelalte persoane din jur.
    sincer... nu stiu ce ti-au facut bietele fete de te legi de ele, cu ce ti-au gresit sau ce drept iti da tie sa le scoti ochii pentru ca nu sunt niste scriitoare excelente sau pentru ca sunt copilaroase. te rog... tu cumva te crezi maturitatea in persoana? cumva ai mai mult talent decat ele? daca e asa, tare mult mi-ar placea sa citesc ceea ce scrii si sa te critic la sange si pe buna dreptate.
    nu ai observat ca nici sa scrii un post nu stii? sau iti trebuie o lupa, sa-ti vezi propriile greseli?
    eu, totusi, nu inteleg un lucru... ba da, cred ca m-am prins de ce scrii toate astea despre niste fete pe care nu le cunosti in persoana si nu stii daca ceea ce spui este adevarat sau nu. vrei sa captezi atentie asupra ta... vrei sa starnesti nervii fetelor si sa intri in centrul atentiei... sa inteleg ca esti genul de fata care ar face orice pentru un minut in fata reflectoarelor? foarte rau, draga mea, pentru ca tu esti singura care va avea de pierdut. toata prostia asta cu gossip girl va tine un timp, o saptamana, poate o luna, dar curand fetele se vor satura sa iti tot spuna sa te lasi de meserie, ori sa te injure in toate felurile, si vei pieri la fel de repede precum ai si aparut.
    asa ca iti urez o sedere cat mai scurta in lumea barfei si sa-ti vezi cat mai mult de viata ta si nu a altora.
    P.S: crezi ca Eminescu, Ioan Luca Caragiale, Mircea Eliade, Ion Creanga, George Calinescu si multi alti scriitori romani(de care sunt sigura ca nu ai auzit), si nu numai, s-au trezit peste noapte si s-au apucat de scris povesti si poezii? nu, fato... au avut inclinatii din copilarie catre literatura si de mici s-au apucat de scris diverse opere care i-au ajutat pe viitor. si daca rosemary e visatoare si e fana fantasy - pot sa admit ca si eu sunt fana fantasy si nu am doar 18 ani, ci 22 ani - cu ce te doare pe tine grija? ce te preocupa ceea ce face ea?
    daca esti atat de artagoasa si atat de tare in clanta... de ce nu iti spui numele sau id-ul de mess, ca sa poti spune chestiile astea pe fata, nu sa te ascunzi dupa un pseudonem - in caz ca nu stii ce inseamna asta, este nickname-ul folosit de tine. cred ca deja ti-am acordat mult prea multa atentie si timp pretios din timpul meu liber. iti mai urez inca odata sa ai o viata a ta, nu sa te apuci sa o critici pe a celorlalti si... sa-ti manance mata degetele, poate asa ne scutesti si pe noi de neplacerile astea.
    pa si pusy...

    RăspundețiȘtergere
  16. Patetic. Nu ştiu ce "surse de încredere" ai, însă în articolul de mai sus sunt multe contradicţii şi neadevăruri. Nu pot pricepe ce ai tu cu Rosemary, sau cu oricare altă fată, dacă ea vrea să-şi posteze ficurile şi să fie ea însăşi. Poate să facă ce vrea; tu nu eşti judecătorul ei, nu eşti judecătorul nimănui. Nu ai deloc fapte pe care să te bazezi, ci doar presupuneri scandaloase şi lipsite de bun simţ.
    Dar tu, te-aş întreba, cine te vezi? Absolut tot ce ai spus mai sus ţi se aplică în mod ridicol. Sunt destul de conştientă că scriu aici degeaba, însă deja au fost patru bloguri de acest gen şi n-a fost o experienţă care să-mi placă.
    Sper să te trezeşti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ok,deci pana acum am tacut insa acum nu pot!
    Cine esti tu sa te iei de noi? Noi macar scriem si spunem cine suntem, nu ne ascundem in spatele unui nume plagiat!
    Critici persoane cu talent, insa tu esti un nimic!
    Razi de noi ca scriem aberatii insa tu ai scris ceva in viata ta? Normal, te roade invidia ca nu poti sa faci si tu asta!
    Eu zic mai bine sa taci, deja ti-ai pus jumate de wordpress in cap! Nu ai fost injurata prea mult deja?
    Te simti bine cand vezi ca esti dispretuita si nu esti placuta de mine?
    Cum de te-ai luat de Rosemary? Nici macar nu o cunosti si nu stii ce fel de persoana e.
    Si ce te fute pe tine grija ca asculta J-music? Stii macar ce am scris acum? Sau nici atat nu te duce creieru ala de gaina?
    TACI dracu' din gura si nu mai comenta lume talentata!
    Aaa, si te astept pe la mine! De abia astept sa vad ce iti coace mintea despre mine. Si anunta-ma cand pui postul! Vreau sa fiu prima care te injura!

    RăspundețiȘtergere
  18. FIINTA MAI RETARDATA DECAT TINA SIGUR NU ESTE ALTA!!!!!!!!!!!!!veziti lungulo nasului fetito!!!! si mai pune mana pe o carte,una adevarata nu Gossip Girl[in caz ca stii sunt si carti,desi ma cam mira]...sau Twilight[eu le`am citit dar nu ma apuc acum sa critic scrisul altora].....sooo bab`....shut the fuck up!!!!!si gandeste`te...foloseste putinul creier pe care il mai ai....si in loc sa jignesti in adevaratul sens al cuvantului oamenii care poate au talent dar fatuca de tine nu are cum sa aprecieze.....dute la papusile tale si vezi`ti de mucii tai!!!

    X.O.X.O. One Bitch with a Brain!!:*>:D<:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine zis Audry:) Sunt de partea ta,in sfarsit cineva care gandeste destul de matur incat sa ii explice far ainjuraturi:D
    Mai bine pune mana pe o carte si citeste, pentur ca incepe scoala si mai mult ca sigur ai nevoie de ceva ajutor la creieras;)) incearca sa devi mai matura si mai populara cu ajutorul creierului,cu ajutorul tau,nu cu al altor curve (scuze de cuvantul urat) care critica.Nu mai copia,fi tu insuti.Nu cred ca mai mai mult de 14 ani,acum este varsta "barfelor",crede'ma. Daca esti barfita,ocoleste persoanele respective,nu le baga in seama.Sa sti k indiferenta ta le v'a durea cel mai tare,nu dak te razbuni k aceeasi moneda. Sper sa parasesti acest blog cat mai curand. Si daca inca mai ai chef de critici si jigniri ,te poti lua de mine,sti de ce? pentru ca nu ma cunosti si sunt curioasa ce impresie ai tu despre mine... uite linkurile mele: http://thenalasstory.blogspot.com si acesta este mai nou http://cymezytta15.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  20. miar fi placut sami aprobi comentariul:-?
    sau spune prea mult adevar in el?
    sper ca te-am atins la "corazon"cum zic unii:)
    nu stiu,te vei invata minte sa nu critici?
    stii Dumnezeu a zis"Nu judeca pe nimeni,mai intai judecate pe tine"
    O persoana care a lasat un com,mai sus,insinuase cai ai numai 10 ani.
    Dar,cred ca e asa:-?
    Stii si vecina mea,are 11 ani,si e mult mai evoluata...
    Nu stiu,doare asa mult sami aprobi commul?
    Fa bine si renunta la a mai critica oamenii:)
    Ai nevoie de ajutor?Hei sa stii cas buna in a consola oameni=))
    Viata ta e prea de rahat?(Hai nu mintii,stiu cai asa:D)daca te ajuta,eu o ironizez pe a mea
    Ce?CRezi ca esti in centrul atentiei?
    Atunci esti proasta:>:>
    Vrei sa pari cool?
    Inseamna ca esti idioata:>:>(pe langa celelalte adjective posibile)
    o da,sunt tot eu:))cum noi nu scapam de tine,asa te voi bantui si eu cu commurile astea tampite pana mi le aprobi naibii:))
    VPT VPT VPT

    RăspundețiȘtergere
  21. hai frate .. mai injurati mult ? adica chiar crede cineva ca ii pasa .. ?? eu sincer nu
    si eu am 2 bloguri cu ficuri .. la care am renuntat .. pentru motivul ca m.am plictisit de toata istera Twilight .. si de fanele superficiale care nu mai pot rezista sa nu il vada pe pattinson .. adica ce ? nu vi se pare normal sa iti placa actorul principal in cea mai "buna" serie de filme .. de carti nu zic nimic pentru ca alea chiar imi plac (sau mi.au placut)
    dar acum ca sa nu credeti ca sunt "anti-fan" .. ca mai nou asa e la moda .. sa fie fani si anti-fani .. nu sunt de acord nici cu tine .. adica daca lumea vrea sa viseze la frumosul de pattinson .. n.are decat ..
    macar fac si cv interesant : scriu = creeaza .. e un inceput .. un inceput care poate sa ajute .. sau nu .. acum mi.se pare plictisitor sa iti imaginezi altfel povesea twilight .. dar cand am inceput sa scriu nu ..
    "Eu nu ascund adevarul,doar il spun in cel mai crud mod posibil pentru ca asa trebuie spus!" .. chiar ?
    Nu prea cred .. adica .. pe ce motiv te iei de ea ? Ca nu iti place ? Ca sa stii si tu in lume sunt foarte multe ( chiar prea multe ) lucruri care nu iti plac .. si nu poti sa reactionezi mereu asa .. acum e usor .. te "ascunzi" in spatele pc .. si iti scrii gandurile pe blog .. astfel incat nimeni nu poate sa stie cine esti tu .. corect ?
    da daca ai fii fata-n-fata cu ele .. ce ai face? le.ai zice .. sau .. nu ?
    totusi cine esti tu ca sa judeci pe alti?
    "Ii place sa asculte tot felul de prostii japoneze,ca mai apoi sa pretinda ca este una si aceeasi cu muzica aceea stupida." asta pot sa o iau si personal pentru ca imi place muzica japoneza .. (chiar daca nu ascult decat la inceput si sfarsit la anime-uri) ..
    in fine .. cred ca tu iti pierzi timpu mai mult decat ele .. si eu si mai mult pt ca am stat sa sctiu toata chestia asta :| .. asa ca .. bye :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Faaaah scarba ordinara!Rose ce ti-a mai facut???Tarfa ordinara ce esti!Sa-mi sugi pula,muista dracu!Faaa tarfa,viitorul tau e pe centuraaaa!Curca beata ce esti!Ce ti-au facut,jigodie,fetele astea sa te iei de ele?Javra imputita,curva penala ce esti.Sa-mi mananci pula cu salata faaaaa!Cateaua dracu!

    RăspundețiȘtergere
  23. urât...din partea ta, pentru că ceea ce faci se numeşte acţiune deplasată, deloc cool, aşa cum vrei tu să pară. şi să vă fie ruşinică şi vouă, celor care vorbiţi ca la uşa cortului.

    RăspundețiȘtergere
  24. se vede cat curaj ai din moment ce nu mi-ai aprobat comentariu:D
    sincer eu n-o sa te injur sau sa-mi bag/scot,nu sunt genu.
    faza penibila care e??? tu,"draga" mea ggt te-ai luat fix de cele mai bune scriitoare si ti-am zis si mai devreme FATI O VIATA!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. fa zdreanta dreaq aprobami toate commurile!

    RăspundețiȘtergere
  26. sa vedem dak mai ai tupeu si azi sa postezi! atata iti trebuie! zdreanto!

    RăspundețiȘtergere
  27. Salut ! Tarfo ! Tu chiar nu ai pic de minte nu e asa ?! Te iei exact de cine nu trebuie ! Cica spune adevarul in cel mai crud mod , pai sa ma fish pe modul tau de a spune ! Da' ca ii place sa sculte muzica japoneza , care btw , e coreeana , care e problema ta ?! Te manaca ?! Vrei sa iti scarpinam noi cate una ? Asa din reflex ?! Pai , fai , paragladina dracului' tu nici macar nu ai un nume origfinal la blog ! A trebuit sa il furi ep al meu si al Geaninei ! "We Know About Them " este blogul nostru de stiri ! Si te mai semnezi si ca noi WKAT . Ca sa ce ?! Ca despre Geanyna ai scrs despre mine nu , ca sa creada lumea ca eu sunt TU , scarba dracu' !Asculta aicea , fatuca de la tara ! Daca te mai iei o singura data de Rose sau de Belly -Welly o sa ai de suferit , pentru ca noi stim mai multe despre tine decat stii duspre noi , incepand cu faptul ca esti O CURVA DE MOLDOVA !

    RăspundețiȘtergere
  28. Hmm...:-? foarte "interesant" postu` tau:D n`am ce spune:D
    ma surprinde faptul ca mi`ai cerut sa ma las...:-? hmm...si eu care ma gandeam k iti place cum scriu:-? adica...mi`ai spus`o mai mereu:D oricum...nu asta e problema...:-j
    Sa stii...si sa inveti, ca eu nu ma las de ficuri doar pentru ca o ggt imi spune mie sa o fac... daca vrei atat de mult ca lumea sa nu mai fie "infectata" de scrisul meu , de ce nu faci o petitie...atunci o sa vad cate fete vor sa ma las, si o sa ma las:D:D
    Si cat despre "prostiile mele japoneze" , cine esti uh sa imi spui ce sa ascult si ce sa nu ascult? ah, da...doar o ggt:D
    prostii japoneze...:-? as prefera sa ma nasc si tiganca, decat sa fiu ca tine:-j
    Si cat despre (Cand intre ea pe mess ar trebuii o atentionare gen "Atentie,atentie!OZN la tastatura!")...nu ma gandeam k deranjez atat de mult lumea cand intru p mess...oare chiar sunt o pacoste?
    nu am de gand sa te injur...au facut`o fetele de mai sus...oricum:D nu meriti sa fii injurata:D nu meriti injuraturile mele, ale oricui...nu ale mele...:D
    vreau doar sa inteleg...de ce copiezi?ai fost de o gramada ori acuzata ca , copiezi...atunci de ce o faci acum? parca vroiai sa dovedesti ca nu copiezi...de ce te`ai apucat uh acum sa o copiezi pe prima ggt? nu te intristeaza noua ta porecla "ggt2"? ... eu cred ca da...pentru ca intotdeauna ai fost o fata kre nu vroia sa fie pe locul 2...ei bine, acum esti;)
    X.o.X.o. nu merita :-j

    RăspundețiȘtergere
  29. Ca sa stii si tu, pentru cultura ta generala, Rosemary este de o mie de ori mai buna decat tine
    pentru ca ea nu se ascunde dupa deget ca tine
    nu esti cu nimic mai buna decat "victimele" tale
    esti chiar mai prejos
    esti doar o lasa
    tu iti creitici "victimele" doar pentru ca le place sa scrie, chiar daca uneori sunt aberatii, dar nu te gandesti ca important este sa-ti placa ceea ce faci
    tu de ce scrii pe blogul asta?

    RăspundețiȘtergere
  30. Bai fetito,ceea ce ai postat tu pe blogul asta nu mai e barfa,sunt ofense aduse la adresa acelor fete.Ce dracu,fa panaramo,te doare pe tine ce asculta sau ce o pasioneaza pe Rosemary?Si iti mai spun ceva,ceea ce asculta Rose nu e o tampenie,dar ce dracu sa stie o inculta ca tine care si acum asculta numai Nicolae Guta si Florin Salam?
    So fuck you,bitch!_|_

    RăspundețiȘtergere
  31. Scumpo intra si u pe blogul asta si uitate...momentan e la inceput
    http://lovelyflyer.blogspot.com/

    Acum ai intrat intr-un razboi!TU impotriva Multor scriitoare;)

    RăspundețiȘtergere
  32. :)) Si ce-i asa de barfit despre ea? Ce prosti sunt unii l-)

    RăspundețiȘtergere
  33. aiaiaia aici e mai cv ca la tigani! E mlastina! =)) ce texte aveti la voi =)) trb sa ma spal cu apa sfintita pe ochi dupa ce vad commurile voastre :))

    RăspundețiȘtergere
  34. :))
    na ca am ras..pot sa fiu eu urmatoarea:o3=))

    RăspundețiȘtergere
  35. hai dragutza nu te mai dai mare criticand oameni sau nu mai ai pe cine??

    aaa sau gta am inteles dc nu mai postezi
    ti-au ajuns blestemele mele si ale altora pe capul ala mic al tau si acum banuiesc ca esti in spital :))
    sper din tot sufletul sa fie asa

    RăspundețiȘtergere
  36. monika:)) nu rade ca urmatoarea poti fi tu=)))))deci m-am prapadit de ras..inca rad cand ma gandesc...zici ca ne ameninta cu moartea:))))mor de ras=))

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna,"draga",sunt una din victimele tale!O sa-ti vorbesc cat pot de frumos,desi una ca tine nu merita!!!Vrei sa vezi cat de matura pot fi?Ei bine asculta,copil fara neuroni ce esti!!!Eu nu stiu care e problema ta si nu stiu de ce te-ai luat de Rosemary!Adica ea mereu si-a vazut de treaba ei si nu a ofensat pe nimeni.Dar eu nu inteleg de ce a trebuit sa-i critici gusturile in muzica:-?Si cine te crezi tu ca sa-i spui sa se lase de scris?Tampenii sau nu,ea doar face ceea ce ii place!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu cred ca tu esti de fapt o persoana foarte frustrata care nu are ce face si vorbeste aiurea de oameni...traim intr-o tara cu regim democratic (daca nu stii ce inseamna, google o sa te ajute) deci suntem liberi sa scriem ce vrem fara ca tu sa ai un drept sa comentezi aiurea!
    Dar cred ca stiu ce ai facut...te-ai uitat la gossip girl si acu vrei sa ai si tu un blog pentru rautati?
    Draga mea, mai bine te rtragi...oricum toata lumea e impotriva ta!

    RăspundețiȘtergere
  39. Daca pana aku am tacut./...na k n-o sa mai fiu asa de dragutza....cn pizda matii te crezi...?...sa te iei de noi...cik adolescente aproape femei...tu citesti c naiba scrii????...cacat pe 4 labe c esti...poate te mai iei de cineva....meritigasita si data la rechini...idioat-o

    RăspundețiȘtergere
  40. Heeey si eu am ras:)) posteaza si despre mine:>

    RăspundețiȘtergere
  41. Esi mai proasta decat noaptea...ti-sa infundat...fetele o fac pentru ca au imaginatie...daca nu sti ce e ala un finfic...sau ce e aia imaginatie...cauta intr-un dictionar...am cateva lucruri sa iti spun...
    1- nu mai face atat pe desteapta...nu te compari cu fetele care chiar stiu ce fac....
    2- ai prea multe figuri in cap...sfatul meu e sa scapi de ele...
    3- gandestete inainte sa faci un lucru...daca nu vrei sa primesti injuraturi...
    4- iti permiti cam multe...cu persoane pe care nu le-ai cunoscut in viata ta...
    5- lumea blogurilor nu s-ar sfarsi fara un lindic ca tine.
    Asa ca, iubita...fi sigura ca pana la urma vei platii cu aceeasi moneda...nu mai face atat pe reporterita, uitate la tine, ai 10000 de defecte...:) din ura pentru tine...mai adaug 2 zerouri la defectele tale...:))

    RăspundețiȘtergere